Některé dnešní nově vznikající pivovary rozpoutají pompézní mediální kampaň už dlouho před svým plánovaným otevřením. Občas se paradoxně stane, že nakonec neotevřou vůbec.
Na protilehlém pólu se zase nalézají začínající podniky, které snad záměrně své záměry do poslední chvíle tají.
Možná je v tom jistá pověrčivost, většinou však podcenění nutné reklamy.
O vznikajícím pivovárku v Budišovicích jsem třeba nevěděl nic a získal jsem informace náhodou od místního občana.
I poté, když jsem se snažil vygooglit pivovar Fčelín, většinou jsem byl informován pouze o založení firmy, finančních vkladech a případných změnách v dozorčí radě.
Nicméně se mi nedávno podařilo zprostředkovaně dostat věrohodné informace přímo od vedení obce.
Je navařeno. Pivo bude možno ochutnat za 6 – 8 týdnů, až dozraje.
Podle toho usuzuji, že se může nejspíš jednat o poctivý ležák.
To je vše, co zatím vím.