Američtí pivaři křičí – Neředit!

Tak dlouho se lije voda do piva až pivařům dojde trpělivost. Američtí spotřebitelé se vzbouřili proti praktikám gigachemičky Anheuser- Busch, při kterých na výrobních linkách pivo křtili vodou těsně před láhvováním, případně plechovkováním. 


Rozlícení spotřebitelé, zejména ze států Kalifornie a Pennsylvánie žalují firmu Anheuser – Bush – InBev kvůli nepřístojnému prznění jejich oblíbeného „piva“. Koncernu zajisté díky úsporám stoupají zisky zatímco pivopijové lamentují, že je jejich zamilovaný nápoj čím dál řidší . Zmíněné výrobní metody se prokazatelně používají, jak tvrdí zejména očití svědci – povětšinou bývalí zaměstnanci „pivovaru“. AB se brání. Obsah alkoholu prý u jejich výrobků dosahuje požadované míry a tak není důvod k jakýmkoliv stížnostem či dokonce žalobě. V každém případě potenciální soudní spor určitě není dobrou reklamou největšího pivního gigantu na světě, který zaměstnává 116 000 pracovníků a za loňský rok dosáhl zisku ve výši 39 miliard dolarů. Jaké ještě prasárny vyjdou najevo u společnosti, která bezostyšně ukradla jméno našemu národnímu pivu? (Budweiser Budvar).

Věc má však ještě svou druhou stránku. Dolévání piva H2O velice nápadně připomíná tzv. „moderní“ a „vysoce efektivní“metodu HGB, při které je původní silný roztok za pomocí počítače ředěn vodou na požadovanou stupňovitost. Myslím, že Budweiseru nemůže už nic ublížit. Co by se však stalo, kdyby rozzlobení pivaři povstali proti HGB a případně by se též obrátili na soud?

Příspěvek byl publikován v rubrice Aktuálně a jeho autorem je admin. Můžete si jeho odkaz uložit mezi své oblíbené záložky nebo ho sdílet s přáteli.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>